Reklama a její vliv na spotřebitele – Lucie Koutníková
Lucie Koutníková
Bachelor's thesis
Reklama a její vliv na spotřebitele
Advertising and Its Influence for Consumers
Anotácia:
Název předkládané bakalářské práce napovídá, že se týká postavení reklamy ve společnosti a jejímu vlivu na spotřebitele.Práce začíná výkladem o historii reklamy, její funkci a cílech, přibližuje formy a metody, kterými lze ovlivnit spotřebitele a popisuje druhy reklamních medií. Základem každého právního řádu jsou ústavní normy, a proto navazuje výklad o legislativě a etických kodexech platných pro …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8603
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedúci: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Vliv reklamy na spotřebitele
Petra Metelková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv reklamy na spotřebitele v oblasti důchodového spoření - aplikace neuromarketingových metod
Eva Čechalová -
Vliv reklamy na spotřebitele
Michaela Juríková -
Ochrana spotřebitele v České republice a vliv klamavé reklamy
Anna Meierová -
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
Natálie Režná -
Vliv reklamy na spotřebitele
Martina Votýpková
Názov
Vložil
Vložené
Práva