Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B – Bc. Lukáš Peteráč
Bc. Lukáš Peteráč
Master's thesis
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Online marketing strategy of the social network LinkedIn for B2B
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit novou online marketingovou strategii pro budování značky firmy Inago Digital pro její sociální síť LinkedIn. V teoretické části autor popisuje definice online marketingu a zároveň seznamuje čtenáře se současnými trendy v B2B online marketingu. Dále je popsán model SOSTAC, který slouží k vytvoření chronologického marketingového plánu a skládá se z 6 částí. Praktická …moreAbstract:
This master thesis focuses on creation of new online marketing strategy for brand building of the company Inago Digital on LinkedIn. In the literature review, the author describes the definition of online marketing and also acquaints the reader with current trends in B2B online marketing. Furthermore, the SOSTAC model is described, which serves to create a chronological marketing plan and consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Peteráč, Lukáš. Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Online marketing vybraného subjektu
Lenka HRONOVÁ -
Vybudování firmy na online marketing
Pavel Učeň -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights