Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B – Bc. Lukáš Peteráč
Bc. Lukáš Peteráč
Diplomová práce
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Online marketing strategy of the social network LinkedIn for B2B
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit novou online marketingovou strategii pro budování značky firmy Inago Digital pro její sociální síť LinkedIn. V teoretické části autor popisuje definice online marketingu a zároveň seznamuje čtenáře se současnými trendy v B2B online marketingu. Dále je popsán model SOSTAC, který slouží k vytvoření chronologického marketingového plánu a skládá se z 6 částí. Praktická …víceAbstract:
This master thesis focuses on creation of new online marketing strategy for brand building of the company Inago Digital on LinkedIn. In the literature review, the author describes the definition of online marketing and also acquaints the reader with current trends in B2B online marketing. Furthermore, the SOSTAC model is described, which serves to create a chronological marketing plan and consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Peteráč, Lukáš. Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Online marketing vybraného subjektu
Lenka HRONOVÁ -
Vybudování firmy na online marketing
Pavel Učeň -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková
Název
Vložil
Vloženo
Práva