Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby – Bc. Veronika Příplatová
Bc. Veronika Příplatová
Master's thesis
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
The process of deciding on the purchase of consumer long-life products
Abstract:
Tématem diplomové práce je proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby. Popisuje detailně jednotlivá stádia rozhodování. Konkrétně se pak zaměřuje na rozhodování zákazníků při pořízení nemovitosti, především dřevostavby. Jednotlivá stádia rozhodování nelze při nákupu produktů dlouhodobé spotřeby opominout. Jednotlivé postupy se musí dodržovat také při koupi dřevostavby. Jedním z cílů práce …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is the process of deciding on the purchase of consumer long-life products. It describes in detail the stages of decision making. In particular, it focuses on the customers´ decision-making in the purchase of real estate, especially wooden buildings. The customer´s decision process has its own procedures that could not be ignored when buying long-term products. Individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a8fjm/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
Daria Mudarisova -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Daria Meledina -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Jakub Prskavec -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Kateřina Hrdonková -
Proces rozhodování při nákupu osobního automobilu Mercedes-Benz
Anna Preclíková -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová