Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole – Jitka GOLÁŇOVÁ
Jitka GOLÁŇOVÁ
Bachelor's thesis
Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole
The Child in Foster Care in the Interaction with the Teacher in Kindergarten
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole. Bakalářská práce si klade za cíl získat základní informace o specifických projevech chování dětí umístěných do náhradních rodin, vyskytujících se při interakci s učitelkou v prvotní sociální instituci. Teoretická část, podložená studiem odborné literatury, se snaží ukázat důležitost rodiny a její výchovy …viacAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Children in Foster Family Care in Interaction with a Kindergarten Teacher". The goal of this thesis is to gain basic information about specific behavioral expressions of children that are placed in foster families, while interacting with teacher in their first social institution. The theoretical portion is based on scholarly literature that is trying to point out …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Simona Vyhnánková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GOLÁŇOVÁ, Jitka. Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Specifické projevy poruch chování u dětí a mládeže
Květoslava VÁCLAVÍKOVÁ -
Přístupy pedagogů k žákům s projevy problémového chování
Michaela HORVÁTHOVÁ -
Projevy a důsledky poruch chování u žáků základních škol
Daniel Pokorný -
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková