Gabriela Jičínská

Master's thesis

Kvalita poskytovaných služeb Knihovny Matěje Josefa Sychry

Anotácia:
Práce se zabývá problematikou aplikace kvality v institucích veřejné správy, konkrétně v knihovnách. Popisuje historický vývoj, koncepce budoucího rozvoje a metody hodnocení kvality v těchto institucích. Na základě těchto informací jsou sestavena kritéria pro posouzení kvality poskytovaných služeb,jež vychází z řady norem ISO 9000 a systému CAF. Praktická část se podrobněji zabývá možností posouzení …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedúci: Alena Plášková
  • Oponent: Eva Pincová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6500

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.