Karin FRIČOVÁ
Bachelor's thesis
Specifické rysy v kresbě u dětí s postižením
Specific features in drawings with disabled children
Abstract:
Těžiště a jádro bakalářské práce spočívá jednak v teoretické části analyzující dětskou mozkovou obrnu. Následně se zabývá kresbou lidské postavy jako sebepojetí dítěte. Prostřednictvím této diagnostiky lze vysledovat a pojmenovat takové jevy, jako je např. chápání tělesného schématu i se všemi případnými patologiemi, tedy různorodými anomáliemi, odlišujícími se od zdravých vrstevníků. Rovněž je cenným …moreAbstract:
The focus and merit of the bachelor work partly consists in the theoretical part analyzing cerebral palsy. Further it deals with child design of human stature as own projective aspect of the child. By means of this diagnostics it is possible to track and entitle such phenomena like e.g. comprehension of somatic scheme including all eventual pathological thus various anomalies differing from healthy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2009
Accessible from:: 9. 9. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 29. 9. 2009
- Supervisor: PhDr. Radim Badošek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRIČOVÁ, Karin. Specifické rysy v kresbě u dětí s postižením. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.9.2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 9. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věku
Lucie KARBANOVÁ