Specifické rysy v kresbě u dětí s postižením – Karin FRIČOVÁ
Karin FRIČOVÁ
Bakalářská práce
Specifické rysy v kresbě u dětí s postižením
Specific features in drawings with disabled children
Anotace:
Těžiště a jádro bakalářské práce spočívá jednak v teoretické části analyzující dětskou mozkovou obrnu. Následně se zabývá kresbou lidské postavy jako sebepojetí dítěte. Prostřednictvím této diagnostiky lze vysledovat a pojmenovat takové jevy, jako je např. chápání tělesného schématu i se všemi případnými patologiemi, tedy různorodými anomáliemi, odlišujícími se od zdravých vrstevníků. Rovněž je cenným …víceAbstract:
The focus and merit of the bachelor work partly consists in the theoretical part analyzing cerebral palsy. Further it deals with child design of human stature as own projective aspect of the child. By means of this diagnostics it is possible to track and entitle such phenomena like e.g. comprehension of somatic scheme including all eventual pathological thus various anomalies differing from healthy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2009
Zveřejnit od: 9. 9. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 9. 2009
- Vedoucí: PhDr. Radim Badošek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRIČOVÁ, Karin. Specifické rysy v kresbě u dětí s postižením. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.9.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 9. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní technika Kresba postavy u pacientů s depresivní poruchou
Markéta Tkadlečková -
Kresba postavy a začarované rodiny u dětí s diag. deprivační syndrom
Věra Dušková -
Kresba lidské postavy v průběhu předškolného věku a možnosti podpory jejího rozvoje
Kateřina Strnadová -
Komparace metody "Kresba postavy" s behaviorálním posouzením předškolních dětí.
Klára TOMANOVÁ -
Kresba postavy jako prostředek měření rozumového vývoje dětí předškolního věku
Nikola ŠTUGELOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Vývoj kresby lidské postavy u žáků přípravných tříd a mateřských škol
Lucie Lavírová -
Kresba lidské postavy u chlapců a dívek v mladším školním věku
Lucie KARBANOVÁ