Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu – Ing. Jaromír Kadeřábek
Ing. Jaromír Kadeřábek
Bakalářská práce
Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu
Application of the communication mix on B2B market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a navrhnout inovaci firemní strategie v oblasti propagace, zlepšit komunikaci firmy a její image u odběratelů a tím přispět ke zvýšení obratu firmy. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhu a jeho představením, seznamuje s komunikačním mixem a jeho jednotlivými nástroji. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní firmu a představení jejího komunikačního …víceAbstract:
The aim of my thesis is to analyze and propose an innovation of corporate strategy in the area of promotion in order to improve the company communication and its image among its customers and thus contribute to increased company turnover. In the theoretical part we find the characteristics of the B2B market and its introduction. It includes introduction to the communication mix and its individual tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sqj9j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot