Ing. Jaromír Kadeřábek

Bachelor's thesis

Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu

Application of the communication mix on B2B market
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat a navrhnout inovaci firemní strategie v oblasti propagace, zlepšit komunikaci firmy a její image u odběratelů a tím přispět ke zvýšení obratu firmy. Teoretická část se zabývá charakteristikou B2B trhu a jeho představením, seznamuje s komunikačním mixem a jeho jednotlivými nástroji. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní firmu a představení jejího komunikačního …more
Abstract:
The aim of my thesis is to analyze and propose an innovation of corporate strategy in the area of promotion in order to improve the company communication and its image among its customers and thus contribute to increased company turnover. In the theoretical part we find the characteristics of the B2B market and its introduction. It includes introduction to the communication mix and its individual tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication