Valuation of customer base in online companies – Ján Kešelák
Ján Kešelák
Diplomová práce
Valuation of customer base in online companies
Ocenění zákazníků v online společnostech
Anotace:
Internetová ekonomika je zodpovědná za značnou část světového HDP a pochopení principů tvorby hodnoty v ní se stává stále důležitější. Online firmy často fungují odlišně než tradiční firmy a jejich ocenení tradíčním postupem představuje specifické výzvy. Na tento problém jsme se dívali optikou zákaznické báze, kterou vidíme jako jeden z klíčových oceňovacích faktoru v moderní on-line společnosti. Analýza …víceAbstract:
Online industry is responsible for considerable part of world's GDP and understanding the value creation principles within it is getting increasingly important. Online companies often operate differently than traditional firms and pose various valuation challenges. We look at this problem through the optics of customer base, which we see as one of the key valuation drivers in modern online companies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
- Vedoucí: Jiří Hnilica
- Oponent: Ondřej Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky
Júlia Baraniaková -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
A comparison of Kotler's and Sharp's theories: Are the customer bases of brands different?
Karina Trang Luongová -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek