Inkluze a její předpokládané sociálně-ekonomické dopady na základních školách v ČR v roce 2016 – Jan Krákora
Jan Krákora
Bakalářská práce
Inkluze a její předpokládané sociálně-ekonomické dopady na základních školách v ČR v roce 2016
Inclusion and Its Expected Social-economic Impacts at Elementary Schools in the Czech Republic in 2016
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá inkluzí na základních školách v České republice a snaží se odhadnout předpokládané sociálně-ekonomické dopady. V teoretické části práce jsou definovány pojmy, jako je integrace a inkluze, jsou předloženy informace o současném legislativním nastavení týkající se vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a v neposlední řadě práce představuje norský a finský systém …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with inclusion at elementary schools in the Czech Republic and tries to estimate expected social-economic impacts. In the theoretical part of the thesis terms such as integration and inclusion are defined, then the current legislationrelating to the education of pupils with special educational needs is described and last but not least the system of the Norwegian and the Finnish …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69896
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Vladimír Barák
- Oponent: Vojtěch Krebs
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69896
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová