Petra HOZOVÁ
Bachelor's thesis
Image vybrané destinace
Image of selected Destination
Anotácia:
Práce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by hodnotili vybrané služby destinace a (v případě návštěvníků) jaký byl důvod pro jejich návštěvu. Součástí výzkumu je i znalost karlovarské karty KarlovyVARY° CARD, která nabízí slevy …viacAbstract:
The bachelor thesis analyzes the image of a selected spa destination - Karlovy Vary. The subject of the thesis is to discover and compare the opinions of residents and visitors on this destination - which products, brands or famous people they know, which services they like or dislike and (in case of visitors) what is the reason for their arrival in the city. The part of a research is knowledge about …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOZOVÁ, Petra. Image vybrané destinace. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
Kristýna Jurková -
Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu
Monika Čtvrtečková -
Směry výzkumu cestovního ruchu - oblast destinační marketing
Marie Šotkovská -
Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace
Barbora VOKROJOVÁ -
Image vybrané destinace
Jiří ROZTOČIL -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková
Názov
Vložil
Vložené
Práva