Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny – Ing. Tomáš Hamrák
Ing. Tomáš Hamrák
Master's thesis
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Analysis of strategic Private Labels Makro Cash & Carry s. r. o. and their adaptation to the customer target groups
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav strategických privátních značek velkoobchodu Makro. Jedním z mých hlavních cílů bylo shrnout problematiku a definovat vlastní značky s použitím odborné literatury. Vzhledem k současné tržní situaci, kdy podíl privátních značek na trhu stoupá, je toto téma velice aktuální vzhledem k rostoucím tržním podílům. Práce se zabývá zejména značkami, které jsou …moreAbstract:
The thesis aims to analyze the current state of strategic Makro Private Labels. One of the main goals was to summarize the issue and define their tags while using professional literatury. Given the current market situation where the share of Private Labels on the market is rising. Currently this is very important topic as the market shares fluctuate at all time. The dessertation deals mainly with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6709/vsh_m_b1/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMRÁK, Tomáš. \textit{Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash \&{}amp; Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny}. Online. Master's thesis. Praha: University College Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/k9bq5d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu
Martin Beránek -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.
Tereza ŠVOLÍKOVÁ -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA"
Kateřina KARTÁKOVÁ -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu).
Stanislava MALCOVÁ -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA"
Ondřej DOSTAL -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu).
Václav ZIEBA -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA"
Václav ZIEBA -
Vlastní filozofie, analýza stylu "MOJE ZNAČKA"
Martina MLEZIVOVÁ