Ing. Tomáš Hamrák

Master's thesis

Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny

Analysis of strategic Private Labels Makro Cash & Carry s. r. o. and their adaptation to the customer target groups
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav strategických privátních značek velkoobchodu Makro. Jedním z mých hlavních cílů bylo shrnout problematiku a definovat vlastní značky s použitím odborné literatury. Vzhledem k současné tržní situaci, kdy podíl privátních značek na trhu stoupá, je toto téma velice aktuální vzhledem k rostoucím tržním podílům. Práce se zabývá zejména značkami, které jsou …more
Abstract:
The thesis aims to analyze the current state of strategic Makro Private Labels. One of the main goals was to summarize the issue and define their tags while using professional literatury. Given the current market situation where the share of Private Labels on the market is rising. Currently this is very important topic as the market shares fluctuate at all time. The dessertation deals mainly with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze