Bc. Martin Beránek

Diplomová práce

Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu

Pareto’s rule and its utilization in marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá Paretovým pravidlem a jeho využitím v oblasti online marketingu a rozhodovacích procesech. Teoretická část se soustředí především na oblast marketingu, Paretova pravidla a jak je chápáno. Dále charakterizuje analytické nástroje, které jsou využity v praktické části diplomové práce. Hlavním cílem práce je analyzování marketingového prostředí ve vybrané firmě a následné doporučení …více
Abstract:
This theses focuses on Pareto principle and its utilization in marketing and decision making processes. The theoretical part of the paper is mostly used to describe the marketing area itself, Pareto principle basics and the way i tis understood. These chapters also further characterise analytic tools, used in the practical part of this theses. The main objective is an analysis of the marketing environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní