Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny – Ing. Tomáš Hamrák
Ing. Tomáš Hamrák
Master's thesis
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Analysis of strategic Private Labels Makro Cash & Carry s. r. o. and their adaptation to the customer target groups
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav strategických privátních značek velkoobchodu Makro. Jedním z mých hlavních cílů bylo shrnout problematiku a definovat vlastní značky s použitím odborné literatury. Vzhledem k současné tržní situaci, kdy podíl privátních značek na trhu stoupá, je toto téma velice aktuální vzhledem k rostoucím tržním podílům. Práce se zabývá zejména značkami, které jsou …viacAbstract:
The thesis aims to analyze the current state of strategic Makro Private Labels. One of the main goals was to summarize the issue and define their tags while using professional literatury. Given the current market situation where the share of Private Labels on the market is rising. Currently this is very important topic as the market shares fluctuate at all time. The dessertation deals mainly with the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6709/vsh_m_b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMRÁK, Tomáš. \textit{Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash \&{}amp; Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/k9bq5d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu
Martin Beránek -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.
Tereza ŠVOLÍKOVÁ -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu).
Stanislava MALCOVÁ -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA"
Kateřina KARTÁKOVÁ -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA"
Ondřej DOSTAL -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA" Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu).
Václav ZIEBA -
Vlastní filozofie, analýza stylu "MOJE ZNAČKA"
Martina MLEZIVOVÁ -
VLASTNÍ FILOZOFIE, ANALÝZA STYLU "MOJE ZNAČKA"
Václav ZIEBA