Ing. Tomáš Hamrák

Master's thesis

Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny

Analysis of strategic Private Labels Makro Cash & Carry s. r. o. and their adaptation to the customer target groups
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav strategických privátních značek velkoobchodu Makro. Jedním z mých hlavních cílů bylo shrnout problematiku a definovat vlastní značky s použitím odborné literatury. Vzhledem k současné tržní situaci, kdy podíl privátních značek na trhu stoupá, je toto téma velice aktuální vzhledem k rostoucím tržním podílům. Práce se zabývá zejména značkami, které jsou …viac
Abstract:
The thesis aims to analyze the current state of strategic Makro Private Labels. One of the main goals was to summarize the issue and define their tags while using professional literatury. Given the current market situation where the share of Private Labels on the market is rising. Currently this is very important topic as the market shares fluctuate at all time. The dessertation deals mainly with the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
  • Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze