Evaluation of online store design and promotion strategies – Jiří Kutáč
Jiří Kutáč
Bakalářská práce
Evaluation of online store design and promotion strategies
Evaluation of online store design and promotion strategies
Anotace:
Celosvětový dopad digitální a informační revoluce lze jen těžko přecenit. Tento dopad byl cítit obzvláště silně v ekonomickém sektoru. Se stoupající konkurencí na internetu je teď čím dál větší potřeba aby společnosti, jež se prezentují online měli dobrou digitální marketingovou strategii. Jednou z nedílných součástí této strategie je velmi často design obchodních webových stránek. Cílem této práce …víceAbstract:
The worldwide impact of the digital and information revolution is hard to overestimate. This impact was particularly strongly felt by the economic sector. With rising competition online there is now an ever-increasing need for companies with online presence than ever before to have a sound strategy for digital marketing. One of the pivotal components of this strategy is often the design of business …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138657
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Ondřej Grunt
- Oponent: Jitka Nováková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika v ekonomice
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní diverzita a psychologie v mezinárodním webdesignu: strategie pro zvýšení UX efektivity a konverzí pro německý web
Tereza Hortová -
UX design of an online store
Natalia Mosunova -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Informační architektura a obsahový design pro sportovní e-shop
Matyáš Kohout -
Návrh marketingové kampaně pro e-shop Parpl Shop
Jan Fiala -
Analysis and design of e-shop for selected company
Patrik Ocman -
Tvorba nového designu pro e-shop Profi-pedikura
Viktorie Kaššayová