Právní úpravy reklamy a její ekonomické aspekty v médiích – Martina Koziolová
Martina Koziolová
Diplomová práce
Právní úpravy reklamy a její ekonomické aspekty v médiích
Legal regulations of advertising and its economic aspects in media
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na reklamu, její právní úpravu a také na její ekonomické aspekty. Čtenář se v ní doví, jak se reklama vyvíjela v průběhu historie, jakým způsobem může být šířena ke spotřebiteli nebo adresátovi reklamního sdělení nebo s jakými hlavními cíli a funkcemi se pojí. Stěžejní kapitola se věnuje legislativní úpravě reklamy, popisuje způsoby jakými je reklama upravována, zakazována …víceAbstract:
The dissertation is focused on advertising, its regulation and its economic aspects. The reader will learn in it, how advertising has developed throughout history, how it can be spread to the consumer or the addressee of an advertisement, or what are the main objectives and functions linked to it. The main chapter is devoted to the legislative arrangements for advertising, describes ways in which advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Tomáš Hulva
- Oponent: Patrik Kubečka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu
Lucie Komínková -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA