Kamila MIČKOVÁ
Bakalářská práce
Stav čtenářství dospělé populace
The state of the reading of the adult population
Anotace:
Cílem bakalárské práce Stav ctenárství dospelé populace je realizovat kvalitativní výzkum s využitím dotazníku. Vzorek respondentu spojuje výkon téhož povolání. Pomocí uskutecneného šetrení byl zjištován vztah k cetbe a vývoji ctenárství od detství do soucasnosti. Výsledky byly sumarizovány a srovnány s nejnovejšími výzkumy mezi dospelými ctenári Ceské republiky.Abstract:
The aim of this thesis The state of reading of the adult population is to implement qualitative research using of questionnaires. Sample of respondents are connected with same type of profession. By implemented research was investigated relationship to reading and development of reading from childhood till present. Results were summarized and compared with latest researchs between adults readers of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2013
Zveřejnit od: 3. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIČKOVÁ, Kamila. Stav čtenářství dospělé populace. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Bohemistika v praxi - jazyková a literární komunikace s dětmi
Práce na příbuzné téma
-
Počátky duchovního života Franze Liszta ve vztahu k Fantasii quasi Sonátě ,,Po četbě Danta"
Adam Guliš -
Vztah k povinné četbě u gymnazistů na Mostecku
Lucie ŠEDÁ -
Aktuální vztah žáků k literární výchově na druhém stupni
Andrea ČERNÍČKOVÁ -
Vztah žáků mladšího školního věku k četbě
Markéta PAJDÁKOVÁ -
Motivace k četbě jako cestě ke zdokonalení receptivních a produktivních dovedností
Veronika NOVOTNÁ -
Osobnost dospělého jedince a možnosti jeho utváření prostřednictvím vzdělávání
Tereza Prokelová -
Hodnotový systém jedince – jeho utváření, zdroje a předávání
Helena Konečná -
Volný čas a jeho role v chování a formování osobnosti mladistvých ve výchovném ústavu
Barbora BOŘILOVÁ