Marketingová strategie vybraného podniku – Sára Maršálová
Sára Maršálová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku LUSH, která nabízí kvalitní a přírodní produkty. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie, marketingový mix, či PESTE a SWOT analýzy. Praktická část se skládá z informací o vybrané firmě, dotazníkového setření a jeho vyhodnocení.Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy of selected company LUSH, which offers quality and nature products. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part explains terms such as marketing, marketing strategy, marketing mix, or PESTE and SWOT analysis. Practical part consists of information about the selected company, questionnaire survey and its evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ac2qn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha