Sára Maršálová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie vybraného podniku

Marketing strategy of a selected company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku LUSH, která nabízí kvalitní a přírodní produkty. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie, marketingový mix, či PESTE a SWOT analýzy. Praktická část se skládá z informací o vybrané firmě, dotazníkového setření a jeho vyhodnocení.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy of selected company LUSH, which offers quality and nature products. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part explains terms such as marketing, marketing strategy, marketing mix, or PESTE and SWOT analysis. Practical part consists of information about the selected company, questionnaire survey and its evaluation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.