Sára Maršálová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of a selected company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku LUSH, která nabízí kvalitní a přírodní produkty. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová strategie, marketingový mix, či PESTE a SWOT analýzy. Praktická část se skládá z informací o vybrané firmě, dotazníkového setření a jeho vyhodnocení.Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy of selected company LUSH, which offers quality and nature products. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part explains terms such as marketing, marketing strategy, marketing mix, or PESTE and SWOT analysis. Practical part consists of information about the selected company, questionnaire survey and its evaluation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ac2qn/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová