Strategická analýza společnosti Sklenářství Franek, s.r.o. – Michaela Franková
Michaela Franková
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti Sklenářství Franek, s.r.o.
Strategic analysis of the microenvironment of the company Sklenářství Franek s.r.o.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je získání informací významných pro strategii podniku a následné zhodnocení výsledků. Na základě výstupu z provedené strategické analýzy by měl být podnik schopný posoudit správnost jeho současné strategie a jeho konkurenceschopnost. Navrhovaná doporučení by také měla pomoci vedení společnosti při plánování budoucí strategie.Práce se skládá z teoretické a praktické části …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to receive information that are important for the stategy and to further evaluate its results.Company should be able to evaluate suitability of its current strategy and to assess its competitive positioning on the basics of the analysis results. Proposed recommendation should assist management of the company during future strategy planning.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77393
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedúci: Patrik Sieber
- Oponent: Pavel Mikan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77393
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Emaar Properties UAE
Jennet Orazova -
Strategic analysis of Union Pacific Railroad
Javad Ahmadov -
Accounting and Tax Issues in a Company in an International Context
Vinith Kumar Sanarpalayam Venkatachalam -
Podnikatelský plán pro otevření franšízové pobočky společnosti Partners Financial Services, a. s.
Lucie Bartoňová -
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Financial and Non-financial Factors Effecting the Financial Performance of the Company
Alina Balan -
Economic and Financial Analysis of the Selected Firm ( “Kosmis” Ltd. )
Alina Ivanova