Marketingová strategie vybraného sportovního klubu – Ing. Oldřich Breicetl
Ing. Oldřich Breicetl
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného sportovního klubu
The marketing strategy of the selected sports club
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategií basketbalového klubu JBC Brno. Je rozdělena do několika částí. V první části jsou rozebrána teoretická východiska, která napomáhají při tvorbě další části práce. Druhá, analytická část v sobě skrývá analýzy, které rozebírají stav v klubu. Na základě těchto analýz je navrhnuta strategie klubu. V této části je detailně rozebrán marketingový a komunikační mix. V …víceAbstract:
The thesis deals with marketing strategies basketball club JBC Brno. It is divided into several parts. The first part analyzes the theoretical basis that its help in the formation of other parts of the work. The second analytical part contains an analysis that discuss the status of the club. On the basis of these analyzes suggested strategies club. This section is discussed in detail marketing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gduu4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová