Ing. Oldřich Breicetl

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného sportovního klubu

The marketing strategy of the selected sports club
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategií basketbalového klubu JBC Brno. Je rozdělena do několika částí. V první části jsou rozebrána teoretická východiska, která napomáhají při tvorbě další části práce. Druhá, analytická část v sobě skrývá analýzy, které rozebírají stav v klubu. Na základě těchto analýz je navrhnuta strategie klubu. V této části je detailně rozebrán marketingový a komunikační mix. V …více
Abstract:
The thesis deals with marketing strategies basketball club JBC Brno. It is divided into several parts. The first part analyzes the theoretical basis that its help in the formation of other parts of the work. The second analytical part contains an analysis that discuss the status of the club. On the basis of these analyzes suggested strategies club. This section is discussed in detail marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Magisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu