Hana BULOVÁ

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o.

Measuring Customer Satisfaction LOMAX & Co. Ltd.
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o. pomocí dotazníkového šetření. Tato firma je jedním z největších výrobců garážových vrat v České republice. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsem zpracovala literární poznatky zaměřené na zákazníka a jeho spokojenost a marketingový výzkum. V analytické části jsem …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on customer satisfaction measurement of the company LOMAX & Co. Ltd. with using a questionnaire survey. This company is one of the largest manufacturers of garage doors in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and analytical part. In theoretical part, there are introduced literary knowledge, focusing on customer satisfaction and marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor: 17877

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BULOVÁ, Hana. Měření spokojenosti zákazníků společnosti LOMAX & Co s.r.o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing