Marketing vybrané cestovní kanceláře – Aneta Michalicová
Aneta Michalicová
Bakalářská práce
Marketing vybrané cestovní kanceláře
Marketing of selected travel agency
Anotace:
Bakalářská práce je v první řadě zaměřena na analýzu použitelnosti webových stránek cestovní kanceláře AVANTI-TOUR s následnou komparací s konkurenčními CK T Split tour a CK KALOUSEK & WILLIAMS a.s. Cestovní kanceláře budou představeny v praktické části. Poté proběhne testování, které bude podložené scénářem. Na základě hodnocení scénářů každé z cestovních kanceláří bude vyvozeno doporučení pro primární …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12718
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
- Oponent: Mgr. Petr Hruša, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza použitelnosti webových stránek systémů sociálního zabezpečení se zaměřením na oblast mateřství, otcovství a rodičovství v České a Slovenské republice
Veronika Suchanková -
Použitelnost webových stránek sbírky vzpomínek Paměť národa
Adéla Miková -
Použitelnost webových stránek Univerzity třetího věku na ČZU
Kristýna Jiřičná -
Porovnání uživatelské přívětivosti komerčních webových stránek
Jakub Malý -
Použitelnost webových stránek v praxi
Hynek Černý -
Použitelnost webových stránek v praxi a "UX" - User experience v praxi
Štěpán Šulc -
Marketingová komunikace webových stránek vybraného města
Jaroslav Veselý -
Použitelnost a testování webových stránek
Michaela Štádlerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021