Analýza spotřebitelského chování na trhu cestovních kanceláří – Kateřina Vrbová
Kateřina Vrbová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu cestovních kanceláří
Consumer Behaviour Analysis on the Travel Agencies Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na spotřebitelské chování na trhu cestovních kanceláří a zabývá se jeho analýzou. První část obsahuje teoretická východiska pro pochopení problematiky spotřebitelského chování. V praktické části práce jsou analyzovány faktory ovlivňující spotřebitelské rozhodnutí, nákupní a spotřební zvyklosti a typologie spotřebitelů.Abstract:
The diploma thesis analyses consumer behavior on the travel agency market. To understand the issue of consumer behavior, the theoretical part describes basic terms and concepts. The practical part of the thesis analyzes the factors influencing consumer decisions, shopping and consumer habits and consumer typology.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování vybraných účastníků cestovního ruchu v Praze
Jiří Bílek -
Spotřebitelské chování v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Silvia Davidíková -
Spotřební chování domácností
Barbora Holková -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
Mikhail Biriukov -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková