Komunikace s prémiovou klientelou napříč finančním trhem – Bc. Tomáš Rosenkranc
Bc. Tomáš Rosenkranc
Master's thesis
Komunikace s prémiovou klientelou napříč finančním trhem
Communication with a premium client across the financial markets
Abstract:
Cílem diplomové práce je komparace prémiových služeb napříč finančním trhem, především pak porovnání komunikace s privátnímy klienty, kteří tyto služby u finančních institucí využívají. Teoretická část popisuje jednotlivé subjekty působící na finančním trhu, charakterizuje vývoj finančního trhu v čase a rozděluje jednotlivé typy komunikace finančních institucí Praktická část je založena na komparaci …moreAbstract:
The goal of this diploma thesis is the comparison of premium services across the financial market. The thesis mainly the comparison of comunication with privat clients, which these financial services usually use. The teoretical part defines individual subjects fuctioning at financial market, describes the evalution of financial market in the time and sorts individual types of financial institution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zm434/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategie privátní značky
Jana Dudarcová -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová