Komunikace s prémiovou klientelou napříč finančním trhem – Bc. Tomáš Rosenkranc
Bc. Tomáš Rosenkranc
Diplomová práce
Komunikace s prémiovou klientelou napříč finančním trhem
Communication with a premium client across the financial markets
Anotace:
Cílem diplomové práce je komparace prémiových služeb napříč finančním trhem, především pak porovnání komunikace s privátnímy klienty, kteří tyto služby u finančních institucí využívají. Teoretická část popisuje jednotlivé subjekty působící na finančním trhu, charakterizuje vývoj finančního trhu v čase a rozděluje jednotlivé typy komunikace finančních institucí Praktická část je založena na komparaci …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is the comparison of premium services across the financial market. The thesis mainly the comparison of comunication with privat clients, which these financial services usually use. The teoretical part defines individual subjects fuctioning at financial market, describes the evalution of financial market in the time and sorts individual types of financial institution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zm434/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie privátní značky
Jana Dudarcová -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová