Bc. František Hladík

Diplomová práce

Multismyslové vnímání jako faktor zapamatování reklamy

Multisensory Perception as a Factor in Memorizing Ads
Anotace:
Práce bude ověřovat předpoklad, že čím propagace působí na více smyslů současně (nejen zrak), tím se zvyšuje pravděpodobnost, že bude uložena do dlouhodobé paměti spotřebitele. Cílem práce bude zjistit, zda působení na více smyslů vede k zapamatování produktu či reklamy, což ovlivňuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Výsledkem bude doporučení, zda a jaké smysly je vhodné do propagace ještě …více
Abstract:
The thesis will validate the hypothesis that the promotion has multiple senses simultaneously (both eyes), thereby increasing the probability, that it will be stored in long term memory consumers. The aim of the thesis will be to determine whether exposure to multiple senses leads to memorize or product advertising, which affects consumer buying decision process. This will result in a recommendation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace