Vývoj a způsoby monetizace mobilní hry v Unity na platformě Android – Martin Patočka, DiS.
Martin Patočka, DiS.
Bachelor's thesis
Vývoj a způsoby monetizace mobilní hry v Unity na platformě Android
Development and methods of monetization of mobile games in Unity for the An-droid platform
Anotácia:
Patočka, Martin. Vývoj a způsoby monetizace mobilní hry v Unity na platformě Android. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2021. Bakalářská práce se věnuje vývoji her v herním enginu Unity na platformu Android a způsobům monetizace, které jsou nezbytně důležité k financování her-ních studií a vývoje celého odvětví. Prvním cílem práce je analýza způsobů mone-tizačních strategií a jejich …viacAbstract:
Patočka, Martin. Development and methods of monetization of mobile games in Unity for the Android platform. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The bachelor thesis deals with the development of mobile games in Unity, game development software for the Android platform, and methods of monetization, which are essential for financing game studios and the development of the entire game industry …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
- Oponent: David Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
System engineering and informatics / Economic informatics / Mobile and Mapping Applications
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj digitální hry s monetizačním modelem
Marek Fux -
Monetization Practices in Video Games and the Ethics of it
Maxim Majboroda -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička