Vývoj a způsoby monetizace mobilní hry v Unity na platformě Android – Martin Patočka, DiS.
Martin Patočka, DiS.
Bakalářská práce
Vývoj a způsoby monetizace mobilní hry v Unity na platformě Android
Development and methods of monetization of mobile games in Unity for the An-droid platform
Anotace:
Patočka, Martin. Vývoj a způsoby monetizace mobilní hry v Unity na platformě Android. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2021. Bakalářská práce se věnuje vývoji her v herním enginu Unity na platformu Android a způsobům monetizace, které jsou nezbytně důležité k financování her-ních studií a vývoje celého odvětví. Prvním cílem práce je analýza způsobů mone-tizačních strategií a jejich …víceAbstract:
Patočka, Martin. Development and methods of monetization of mobile games in Unity for the Android platform. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The bachelor thesis deals with the development of mobile games in Unity, game development software for the Android platform, and methods of monetization, which are essential for financing game studios and the development of the entire game industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
- Oponent: David Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika / Mobilní a mapové aplikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj digitální hry s monetizačním modelem
Marek Fux -
Monetization Practices in Video Games and the Ethics of it
Maxim Majboroda -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička -
Framework for analysis of employee reactions to social engineering attacks in Unity.
Václav Bílý -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec