Trojrozměrné ochranné známky v právu EU – Bc. Luboš Brim
Bc. Luboš Brim
Diplomová práce
Trojrozměrné ochranné známky v právu EU
Threedimensional Trademarks under the EU Law
Anotace:
Tato práce pojednává o způsobu, jakým právo Evropské unie přistupuje k trojrozměrným ochranným známkám. Za účelem postihnutí zvláštní povahy trojrozměrných známek se soustředím na tři podstatné oblasti, v nichž se osobitost těchto známek projevuje. Konkrétně se jedná o problémy spojené s grafickým znázorněním trojrozměrných známek, posuzování jejich rozlišovací způsobilosti a otázku funkcionality ochranných …víceAbstract:
This thesis is concerned with the approach taken by the trademark law of the European Union towards three-dimensional trademarks. In order to give a picture of three-dimensional trademarks as a singular type of trademarks in general I focus on three areas of interest in which the peculiar nature of these trademarks is manifested. Namely, I treat the problems associated with the graphical representation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s260x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Charvát, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Vladimír Týč, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané aspekty reformy známkového práva v rámci EU a jejich promítnutí do zákona o ochranných známkách
Guziur Guziur -
Porovnání jakosti komerčního výrobku a masného výrobku bez přídatných látek
Alena Světlíková -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Tomáš Svoboda