Jan Pospíšil

Bachelor's thesis

Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz

The Position of Customers to the discount Programs and their suitable Form for use in Navečer.cz
Anotácia:
Teorie bakalářské práce nastiňuje způsoby, jak sestavovat nový produkt pro trh, jaké faktory je potřebné brát v úvahu. Dále pojednává o různých vlivech na spotřební chování. Nejvíce se zaměřuje na vliv ceny, její sílu a způsoby komunikace jako marketingové složky. Ukázány jsou některé způsoby komunikace na internetu, které využívají právě cenu k ovlivnění rozhodnutí o koupi. Praktická část obsahuje …viac
Abstract:
Theory in bachelor thesis outlines ways to build a new product for the market, which factry is necessary to take into account. It also deals with the various influences on the consumer behavior. The most of its focus is on the influence of prices, in their strength and in the meaning of communication as a marketing component. Shown are some ways to communicate on the Internet, using just the price …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zverejniť od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pospíšil, Jan. Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe