Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz – Jan Pospíšil
Jan Pospíšil
Bakalářská práce
Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz
The Position of Customers to the discount Programs and their suitable Form for use in Navečer.cz
Anotace:
Teorie bakalářské práce nastiňuje způsoby, jak sestavovat nový produkt pro trh, jaké faktory je potřebné brát v úvahu. Dále pojednává o různých vlivech na spotřební chování. Nejvíce se zaměřuje na vliv ceny, její sílu a způsoby komunikace jako marketingové složky. Ukázány jsou některé způsoby komunikace na internetu, které využívají právě cenu k ovlivnění rozhodnutí o koupi. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
Theory in bachelor thesis outlines ways to build a new product for the market, which factry is necessary to take into account. It also deals with the various influences on the consumer behavior. The most of its focus is on the influence of prices, in their strength and in the meaning of communication as a marketing component. Shown are some ways to communicate on the Internet, using just the price …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍŠIL, Jan. \textit{Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kahtpe/.
Jak správně citovat práci
Pospíšil, Jan. Postoj zákazníků ke slevovým programům a jejich vhodné použití pro Navečer.cz. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Filip Vocásek