Bc. Pavel Sedláček

Master's thesis

Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu

Improving e-commerce solution performance with Inbound Marketing analytical methods
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématu Inbound marketingu s důrazem na speciální analytické metody a marketingové taktiky v prostředí elektronického obchodování (e-commerce) a obzvláště pak na jejich roli v efektivním zvyšování obchodní výkonnosti. Teoretická část pokrývá objasnění tohoto inovativního marketignového konceptu, aspekty on-line obsahu, principy internetových vyhledávačů a fenomén e-commerce …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the Inbound marketing topic with focus on special analytical methods and marketing tactics in electronic commerce services (e-commerce) and especially on their role in effective increasing of the main performance parameters of e-commerce projects. The theoretical part is dedicated to explain this innovative marketing concept, on-line content aspects with search engine …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní