Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu – Bc. Pavel Sedláček
Bc. Pavel Sedláček
Master's thesis
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Improving e-commerce solution performance with Inbound Marketing analytical methods
Abstract:
Diplomová práce je věnována tématu Inbound marketingu s důrazem na speciální analytické metody a marketingové taktiky v prostředí elektronického obchodování (e-commerce) a obzvláště pak na jejich roli v efektivním zvyšování obchodní výkonnosti. Teoretická část pokrývá objasnění tohoto inovativního marketignového konceptu, aspekty on-line obsahu, principy internetových vyhledávačů a fenomén e-commerce …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the Inbound marketing topic with focus on special analytical methods and marketing tactics in electronic commerce services (e-commerce) and especially on their role in effective increasing of the main performance parameters of e-commerce projects. The theoretical part is dedicated to explain this innovative marketing concept, on-line content aspects with search engine …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b9f48/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLÁČEK, Pavel. \textit{Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/kak6qb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza odkazového profilu webu
Linda Hlaváčová -
Analýza a aplikace optimalizace pro vyhledávače internetové stránky
Eliška Kučerová -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal