Bc. Pavel Sedláček

Diplomová práce

Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu

Improving e-commerce solution performance with Inbound Marketing analytical methods
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématu Inbound marketingu s důrazem na speciální analytické metody a marketingové taktiky v prostředí elektronického obchodování (e-commerce) a obzvláště pak na jejich roli v efektivním zvyšování obchodní výkonnosti. Teoretická část pokrývá objasnění tohoto inovativního marketignového konceptu, aspekty on-line obsahu, principy internetových vyhledávačů a fenomén e-commerce …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the Inbound marketing topic with focus on special analytical methods and marketing tactics in electronic commerce services (e-commerce) and especially on their role in effective increasing of the main performance parameters of e-commerce projects. The theoretical part is dedicated to explain this innovative marketing concept, on-line content aspects with search engine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace