Analýza návštěvnosti internetového obchodu s oblečením – Nikolas Pekárek
Nikolas Pekárek
Diplomová práce
Analýza návštěvnosti internetového obchodu s oblečením
Website Traffic Analytics of E-shop with Clothing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návštěvností internetového obchodu Rucnenasito.cz. Cílem této práce bylo zjištění informace, která prodejních fáze a prodejní nástroj je efektivní ve zvyšování návštěvnosti internetového obchodu a míry konverze. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je složena z teoretických východisek analýzy návštěvnosti a internetového obchodu. Druhá …víceAbstract:
This thesis deals with traffic of e-shop Rucnenasito.cz. The aim of the thesis was finding information about which selling phase and selling instrument is efective at increasing traffic of e-shop and conversion rate. Thesis is devided into two parts and that is theoretical and practical part. Theoretical part is composed of theoretical basis of e-shop and traffic analysis. Second part of theory is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Petrana Čerbáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu
Zdeněk Přech -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybrané společnosti
Daniela Vepryk -
Internetový marketing
Hana KOTNOUROVÁ