Bc. Jakub Pavlík, DiS.

Master's thesis

Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti

Creation of a company's marketing campaign including efficiency metrics
Abstract:
Tématem diplomové práce je „Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti”. Cílem diplomové práce je vytvořit analýzu současné marketingové kampaně podniku, na jejímž základě vytvořím novou kampaň, která bude mít vliv na zvýšení efektivity. Dále vyhodnotit postavení hotelu v tržním prostředí. Určit pozici v konkurenčním prostředí, získat podrobné informace o svých klientech …more
Abstract:
The goal of my diploma is to analyze contemporary business marketing strategy of the company. This analysis will be then consequently used as a basis of new marketing campaign, which goal is to enhance effectiveness of the company, revise external communication, so as to assess its position on the market, and to gain precise information about its clients. All those data will be used in proposal of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní