Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti – Bc. Jakub Pavlík, DiS.
Bc. Jakub Pavlík, DiS.
Diplomová práce
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Creation of a company's marketing campaign including efficiency metrics
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti”. Cílem diplomové práce je vytvořit analýzu současné marketingové kampaně podniku, na jejímž základě vytvořím novou kampaň, která bude mít vliv na zvýšení efektivity. Dále vyhodnotit postavení hotelu v tržním prostředí. Určit pozici v konkurenčním prostředí, získat podrobné informace o svých klientech …víceAbstract:
The goal of my diploma is to analyze contemporary business marketing strategy of the company. This analysis will be then consequently used as a basis of new marketing campaign, which goal is to enhance effectiveness of the company, revise external communication, so as to assess its position on the market, and to gain precise information about its clients. All those data will be used in proposal of …víceKlíčová slova
Segmentace marketingový plán konkurence internetový marketing vzdálené prostředí blízké prostředí marketingové prostředí hotel cestovní ruch komunikační mix. Segmentation marketing plan competition internet marketing remote environment near environment marketing environment tourism communications mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xidja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark, a.s.
Katarzyna Kantorová -
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
Martina Mráčková -
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jan Vajčner -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí
Vladimír Gajdošík -
Vliv internetového marketingového prostředí na e-shop www.napasport.cz
Michal Kempa