Bc. Jakub Pavlík, DiS.

Master's thesis

Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti

Creation of a company's marketing campaign including efficiency metrics
Anotácia:
Tématem diplomové práce je „Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti”. Cílem diplomové práce je vytvořit analýzu současné marketingové kampaně podniku, na jejímž základě vytvořím novou kampaň, která bude mít vliv na zvýšení efektivity. Dále vyhodnotit postavení hotelu v tržním prostředí. Určit pozici v konkurenčním prostředí, získat podrobné informace o svých klientech …viac
Abstract:
The goal of my diploma is to analyze contemporary business marketing strategy of the company. This analysis will be then consequently used as a basis of new marketing campaign, which goal is to enhance effectiveness of the company, revise external communication, so as to assess its position on the market, and to gain precise information about its clients. All those data will be used in proposal of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní