Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi – Pavel JAVOŘÍK
Pavel JAVOŘÍK
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi
Identifying Customers of Company TRIM s. r. o. and Proposal for Communicating with them
Anotace:
Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu Trim s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež umožňují přímou komunikaci s nimi. V teoretické části budou zpracovány poznatky ze studia a také četby odborné literatury, které umožní identifikování cílových skupin. V praktické části bude představena …víceAbstract:
This thesis is focused on identification and segment individual customers' target groups acording to their importance for company Trim s.r.o. These targetsegments will be create based on specific criteriathat allow direct communication with them. In the theoretical part of the findings will be processed from the study and fading literature that will enable identify target groups. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAVOŘÍK, Pavel. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/kayfzh/.
Jak správně citovat práci
JAVOŘÍK, Pavel. Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Trim s.r.o a návrh komunikace s nimi. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Budování vztahu místních obyvatel ke Znojemskému historickému vinobraní
Lucie Radostová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
Dětská skupina jako nástroj slaďování rodinného a pracovního života
Eva Vojtová -
Analýza tuzemského trhu radiálních a diagonálních pneumatik od 25" pro kolovou těžební techniku (skupina EM/OTR)
Jakub Louda -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Lenka Wawrzaczová -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Digitální komunikace bank s vybraným segmentem zákazníků
Kristýna Vojtěchová