Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy – Johana Blümelová
Johana Blümelová
Master's thesis
Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy
Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy - PIZZA.CONFIG
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu založení restaurace (pizzerie) jako podklad pro jednání s investory a posouzení životaschopnosti podnikatelského záměru. Teoretická část uvádí specifika podnikání v gastronomii s důrazem na legislativní požadavky, dále se zabývá marketingovou analýzou a tvorbou marketingové strategie. Praktická část obsahuje zpracovaný vlastní podnikatelský …viacAbstract:
The aim of the thesis is to elaborate a business plan for establishing a restaurant (pizza) as a basis for negotiations with investors, and assessing the viability of the business plan. The theoretical part presents the specifics of catering business with an emphasis on legislative requirements; it also deals with marketing analysis and design of marketing strategy. The practical part contains the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26724
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Ladislav Hartman
- Oponent: Miroslav Lešner
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLÜMELOVÁ, Johana. \textit{Využití moderních technologií ve stravování: podnikatelský plán založení restaurace, kde si zákazníci sami navrhují pokrmy}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/kb1z4v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26724
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Business plan based on a multiple scenario analysis
Margarita Pasazhennikova -
Financial analysis of business plan in the area of gastronomy
David Simbartl -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev