Applying a communication innovation to another country – Karolina Onikova
Karolina Onikova
Bakalářská práce
Applying a communication innovation to another country
Aplikace komunikační inovace do jiného státu
Anotace:
Tato práce analyzuje značku a komunikaci ruské společnosti Aviasales, která se zaměřuje na mladé lidi (generace Z). Cílem práce je analyzovat prvky komunikace, které lze úspěšně přenést do jiného tržního kontextu a využít je ke zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti - Student Agency. Nejprve je zvažována generace, na kterou jsou tyto komunikační prvky zaměřeny. Dále jsou popsány marketingové …víceAbstract:
This paper analyses the brand and communication of the Russian company Aviasales, targeting young people (Generation Z). The aim of the paper is to analyse elements of communication that can be successfully transferred to another market context and used to improve the marketing communication of a particular company - Student Agency. First of all, the generations targeted by such communication elements …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85157
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Alžbeta Gburíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85157
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Cestovní ruch se zaměřením na luxusní segment
Ondřej Světlík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Návrh inovace komunikace automobilky Škoda Auto a.s.
Ondřej Špiřík -
Inovace obsahu vzdělávání k přípravě praktické maturitní zkoušky z Písemné a elektronické komunikace
Simona Ruiderová -
Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností
Lucie Prouzová -
Zvyšování spokojenosti zákazníka prostřednictvím inovace interních procesů komunikace firmy zajišťující služby pro společenské akce
Michaela PAVLOVSKÁ -
Návrh inovace vnitřní komunikace se zaměstnanci při využití online nástrojů.
Ivana Korousová -
Inovace marketingové komunikace a tvorba značky v autodetalingové firmě
Adéla Dvořáková