Karolina Onikova

Bakalářská práce

Applying a communication innovation to another country

Aplikace komunikační inovace do jiného státu
Anotace:
Tato práce analyzuje značku a komunikaci ruské společnosti Aviasales, která se zaměřuje na mladé lidi (generace Z). Cílem práce je analyzovat prvky komunikace, které lze úspěšně přenést do jiného tržního kontextu a využít je ke zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti - Student Agency. Nejprve je zvažována generace, na kterou jsou tyto komunikační prvky zaměřeny. Dále jsou popsány marketingové …více
Abstract:
This paper analyses the brand and communication of the Russian company Aviasales, targeting young people (Generation Z). The aim of the paper is to analyse elements of communication that can be successfully transferred to another market context and used to improve the marketing communication of a particular company - Student Agency. First of all, the generations targeted by such communication elements …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Alžbeta Gburíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85157