Karolina Onikova

Bachelor's thesis

Applying a communication innovation to another country

Aplikace komunikační inovace do jiného státu
Abstract:
Tato práce analyzuje značku a komunikaci ruské společnosti Aviasales, která se zaměřuje na mladé lidi (generace Z). Cílem práce je analyzovat prvky komunikace, které lze úspěšně přenést do jiného tržního kontextu a využít je ke zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti - Student Agency. Nejprve je zvažována generace, na kterou jsou tyto komunikační prvky zaměřeny. Dále jsou popsány marketingové …more
Abstract:
This paper analyses the brand and communication of the Russian company Aviasales, targeting young people (Generation Z). The aim of the paper is to analyse elements of communication that can be successfully transferred to another market context and used to improve the marketing communication of a particular company - Student Agency. First of all, the generations targeted by such communication elements …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2022
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Alžbeta Gburíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85157