Zuzana Gottwaldová

Diplomová práce

Marketingová studie vybrané destinace

Marketing study of a chosen destination
Anotace:
V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, zejména definice destinace podle různých hledisek a chápání destinace jako produktu, dále pak vymezení pojetí marketingu destinace od marketingového řízení, koncepce, analýzy a segmentace po marketingovou strategii, marketingový mix a závěrečnou fázi celého procesu, marketingovou kontrolu. Analytická část práce je věnována již konkrétně destinaci …více
Abstract:
In the theoretical part of the thesis there are the basic terms defined: before all definition of tourist destination according to different points of view, understanding destination as a product, defining the term destination marketing that includes marketing management, concept, analysis, segmentation, marketing strategy, marketing mix and marketing control. The analytical part of the thesis is particularly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Barbora Voříšková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33364