Marketingová studie vybrané destinace – Zuzana Gottwaldová
Zuzana Gottwaldová
Diplomová práce
Marketingová studie vybrané destinace
Marketing study of a chosen destination
Anotace:
V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, zejména definice destinace podle různých hledisek a chápání destinace jako produktu, dále pak vymezení pojetí marketingu destinace od marketingového řízení, koncepce, analýzy a segmentace po marketingovou strategii, marketingový mix a závěrečnou fázi celého procesu, marketingovou kontrolu. Analytická část práce je věnována již konkrétně destinaci …víceAbstract:
In the theoretical part of the thesis there are the basic terms defined: before all definition of tourist destination according to different points of view, understanding destination as a product, defining the term destination marketing that includes marketing management, concept, analysis, segmentation, marketing strategy, marketing mix and marketing control. The analytical part of the thesis is particularly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33364
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Barbora Voříšková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33364
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Historický vývoj rybníkářství a rybářského práva v českých zemích se zaměřením na jihočeský region od počátků do roku 1992
Lucie ŠEBESTOVÁ -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Sládek -
Darování krve - případová marketingová studie
Linda Zharfbinová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingová studie se zaměřením na Divadlo BARKA
Silvie Rudolfová -
Marketingová studie vybraného sportovního zařízení - posilovny TU v Liberci
Jakub Doležel -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková