Radim Boháč

Bachelor's thesis

Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží

Marketing strategy of the fast moving consumables
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je navrhnutí marketingové strategie pro prodejnu rychloobrátkového zboží se zaměřením na segment vína a delikates. Tento koncept by měl být aplikovatelný i na prodejny, které vyloženě nejsou specializované pouze na tento segment, ale jejich nabídka tyto výrobky obsahuje. Dále se bude práce zabývat nákupním chováním zákazníka včetně rozhodovacích procesů. Případová studie …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on basic marketing strategy of the small shop with fast moving consumables, especially wines. The whole concept of the strategy could be also aplicated on other shops with the same segment of products with or without specialization in wines. Thesis then focuses to describe consumer behaviour and decision-making processes. The bachelor thesis is divided into two parts: the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Michaela Ševčíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83007