Katrin STROHBAUCHOVÁ

Master's thesis

Zapojení měst v České republice do školních fór - hodnocení z pohledu klíčových aktérů

Involving cities in the Czech Republic in school forums - evaluation from the perspective of key actors
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inovativní participativní metodou, která se jmenuje školní fóra. Tato metoda byla vytvořena Národní sítí Zdravých měst pro žáky druhého stupně základních škol. V práci je pozornost věnována především dvěma otázkám a to, jaké faktory ovlivňují míru zapojení škol v daném městě do školských fór a jaké jsou se školními fóry spojené dopady. Za tímto účelem byla ve městech České …more
Abstract:
The diploma thesis follow up innovative participatory method called school forums. This method was created by the National Network of Healthy Cities for students of the second grade of primary schools. In thesis is attention paid mainly to two questions: which factors influence engagement rate of schools in a given city in school forums and what are the repercussions of school forums. In the cities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Lenka Slavíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STROHBAUCHOVÁ, Katrin. Zapojení měst v České republice do školních fór - hodnocení z pohledu klíčových aktérů. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Public Administration