Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace – Lukáš VOJÁČEK
Lukáš VOJÁČEK
Bakalářská práce
Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace
Application of new trends in marketing communications on social networks for non-profit organizations
Anotace:
Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci u neziskové organizace. Teoretická část se zaměřuje na objasnění základních pojmů v marketingu, popisuje neziskovou organizaci a její specifikace, dále pak výhody marketingu na sociálních sítích. Hlavním cílem práce bylo zjistit stávající marketingový plán neziskové organizace BeLife a následně vypracovat nový návrh na zhotovení virálního videospotu …víceAbstract:
The work deals with new trends in marketing communications for non-profit organizations. The theoretical part focuses on clarifying basic concepts of marketing, it describes a non-profit organization along with its specification, and the benefits of marketing on social networks. The main objective of this work was to determine the current marketing plan of non-profit organization BeLife, and subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zveřejnit od: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJÁČEK, Lukáš. \textit{Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kblfkc/.
Jak správně citovat práci
VOJÁČEK, Lukáš. Uplatnění nových trendů marketingové komunikace na sociálních sítích u neziskové organizace. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech
Alena Pumprová -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva